ZA KORISNIKE

Poštovani korinici Account Knjigovodstvenih programa,

uskoro će početak Nove godine i vrijeme prijenosa podataka iz godine 2016-te u novu 2017-tu:

Postupak otvaranja 2016. godine: Ovu proceduru možete napraviti i prije 01.01.2017, ali tek nakon što budete sigurni da u 2016. godini više neće biti unosa novih artikala u šifrarnik!

1) napraviti nadogradnju programa (Opcije programa - Internet - Nadogradnja programa)   - pratiti upute na ekranu   - nakon nadogradnje ugasiti program i pokrenuti ga ponovo   U slučaju nemogućnosti nadogradnje programa, molimo kontaktirajte korisničku podršku!
 2) Kliknuti na "Trenutna tvrtka" tekst koji se nalazi u donjem lijevom kutu   - nakon što se prozor za odabir tvrtke prikaže na ekranu, označite tvrtku i kliknite na gumb "Otvori godinu"   - Odaberite 2016 i kliknite na gumb "Unesi"   - Kada ste kreirali godinu odeberite ju u izborniku i kliknite na gumb "Prihvati"
3) Na sve upite aplikacije odgovorite potvrdno
4) Mijenja se i porezna stopa Posebnog poreza s 13% na 25% ; Nakon nadogradnje programa te otvaranja nove godine 2017-te
program će Vas pitati standardna pitanja za prijenos podataka te posebno za CAFFE mod programa potvrdno odgovorite na upit "Želite li promijeniti poreznu stopu 13% u 25%"? 

Nakon ovog postupka možete nastaviti s radom u 2017. godini.

Korisnička podrška za ACCOUNT KNJIGOVODSTVO ugovara se godišnje, a naplaćuje unaprijed za svaku započetu godinu. Ugovaranjem podrške, korisnik ima mogućnost besplatnih nadogradnji programa koje su razvijene dok traje ugovor o podršci. Nadogradnje programa sadrže sve zakonske izmjene i poboljšanja u radu programa. Arhiviranje podataka na Account server je omogućeno za mjesečne pakete. Ugovorenom podrškom nisu obuhvaćene posebne promjene na zahtjev korisnika. Za vrijeme trajanja ugovora o podršci, korisnik ima pravo na besplatnu neograničenu podršku putem e-maila. Podrška uključuje odgovore na sva pitanja vezana uz rad programa. Svaki drugi oblik podrške (problemi sa hardwerom, operativnim sustavom, e-mail klijentom, knjigovodstvena ili poslovna pitanja itd.) naplaćuje se po cijeni radnog sata za svaki započeti radni sat. Cijena mjesečne podrške odnosi se na jednu instalaciju programa. U slučaju mrežne verzije, cijena podrške uvećava se za 25% osnovne cijene po svakom računalnom klijentu (ako korisnik ima više od jednog računala). Odgovor unutar spomenutog broja sati se odnosi na radno vrijeme naznačeno u pojedinom paketu (npr. Kod GODIŠNI PAKET - 700, ako je poziv ostvaren u 20 sati, odgovor se moze ocekivati do 14 sati narednog radnog dana).

preuzmite korisnicku podrsku

Podaci za ulaz na stranice korisničke podrške:
(ovdje možete vidjeti koji paket ste odabrali, naručiti novi paket ili nadograditi postojeću licencu) 

Korisničko ime:
Lozinka:
 

Dolazak Radni sat Dolazak na lokaciju Telefon, Email Nadogradnja programa
2kn po kilometru unutar 10km besplatno 210 kn pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% 300 kn pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% 210 kn pon-pet, 9-17h Hitna intervencija - uvećano za 50% 500 kn godišnje
Vrsta podrške Nadogradnja programa Udaljeno povezivanje Podrška telefonom, emailom Dolazak na lokaciju Napomena
PAKET - PRVA GODINA
Ovaj paket se uključuje prilikom kupovine prvog modula programa.
BESPLATNO 1 mjesec besplatno, dalje 210 kn započeti radni sat BESPLATNO 300 kn započeti radni sat Odgovor unutar 2 sata.
GODIŠNJI PAKET – 500
500 kn godišnje
BESPLATNO 210 kn započeti radni sat BESPLATNO 300 kn započeti radni sat Odgovor unutar 24 sata.
GODIŠNJI PAKET – 700
700 kn godišnje
BESPLATNO 20 % popusta Pon-Pet (09-17h), 210 kn započeti radni sat BESPLATNO 20% popusta Pon-Pet (09-17h), Ostalo 300 kn započeti radni sat Odgovor unutar 8 sati.
MJESEČNI PAKET – 100 NOVO!!!
100 kn mjesečno
BESPLATNO BESPLATNO BESPLATNO 50% popusta Pon-Pet (09-17h), Ostalo 300 kn započeti radni sat Odgovor unutar 2 sata.
MJESEČNI PAKET – 200 NOVO!!!
200 kn mjesečno
BESPLATNO BESPLATNO BESPLATNO BESPLATNO 1 radni sat (7-21h), svih 7 dana u tjednu, ostalo 50% popusta
Odgovor unutar 2 sata.

Mjesečni paketi pružaju dodatne pogodnosti kao što su sinkronizacija sata na računalu sa time serverom, arhiviranje podataka na Account server, itd...

NA SVE CIJENE SE OBRAČUNAVA PDV.

 

Galerija Aplikacija

Novosti

Kraj je godine i bit će potrebno u Account knjigovodstvu prenijeti podatke iz 2016-te u 2017-tu godinu. Računi u maloprodaji i veleprodaji moraju krenuti od broja 1. Ostali noviteti već se nalaze u novoj nadogradnji Account Knjigovodstva. Mijenja se i porezna stopa Posebnog ugostiteljskog poreza s 13% na 25% !!!

Kontakt

Virtualni Ured - za informatičke usluge
Božidara Magovca 50
10020 Zagreb
tel. +385-1-6681009
mob.: +385-91-6555114
mob.: +385-91-6555119
e-mail: prodaja(et)virtualniured.hr